Nita is bij ons... - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Gertengreet - WaarBenJij.nu Nita is bij ons... - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Gertengreet - WaarBenJij.nu

Nita is bij ons...

Door: Gert en greet

02 Juni 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hey allemaal,

effen een kort verslag van een intense dag…vanmorgen zijn we onze kleine meid gaan ophalen…omdat ze al wat ouder is dan de baby'tjes die er meestal in het opvanghuis verblijven was Nita zowat de mascotte de voorbije maanden. Ze bracht (serieus) wat leven in de brouwerij...Het afscheid viel de verzorgsters, vrijwilligsters en Toeki duidelijk zwaar, maar we zijn hen echt oneindig dankbaar dat ze zo goed voor haar hebben gezorgd.
Met een karrenvracht aan herinneringen en cadeautjes in de auto zijn we dan direct naar de dokter gereden…die afspraak had Tilda (onze sociaal assistent) geregeld omdat Nita toch niet helemaal beter was na haar AB-kuur van vorige week…en inderdaad, bronchitis is het verdikt en nieuwe AB, aerosol en neurofen. Dan naar huis met onze kleine meid, die duidelijk onder de indruk was en niet op haar gemak. Een enkel lachje tijdens een kiekeboe-spelletje kon er af, maar veel meer niet en ook eten was geen succes…maar dit is zoals we het verwacht hadden…we zullen haar tijd moeten geven.
Grote broer Eli is heel flink geweest en lief voor zijn nieuwe zus, al moet ook hij duidelijk wennen aan heel de situatie…gelukkig kon hij wat energie kwijt terwijl hij als "rode duivel" gelijk een woesteling achter de bal liep in de speeltuin…de opvolging voor Lukaku is verzekerd…;-).
Voor de foto's is het nog 2 keer slapen…slaapwel en tot gauw

• 02 Juni 2014 - 20:52

An En Koen:

Dat lijkt me een super intense dag! Super leuk dat jullie vanaf nu voor altijd een gezinnetje zullen zijn! Ik ben heel blij voor jullie: Van Harte proficiat! Hopelijk is ze snel beter met de nieuwe medicatie en natuurlijk met de goede zorgen die ze van haar mama, papa en grote broer zal krijgen. Toch ook wel benieuwd naar de foto's van de kleine meid! :-)

• 02 Juni 2014 - 21:06

Eva Reymenants:

Inderdaad intens. Gelukkig zijn jullie goed voorbereid.
    Een dochter ten huize Ger en Greet om het gezin helemaal compleet te maken.
    Zo blij voor jullie. Snel beterschap voor Nita en een dikke knuffel voor grote broer gestuurd vanuit België.

Knuffels en veel liefde
    Eva en Erik

• 02 Juni 2014 - 22:02

Annick, Nick En Eline :

Wat een intense dag! Hopelijk gaat het snel weer beter met de nieuwe medicatie en vinden jullie snel je draai met z'n viertjes!! We wachten vol ongeduld op een foto van Nita zodat we haar kunnen bewonderen!

• 02 Juni 2014 - 22:52

Erik, Greet, Unam En Zuna:

Wat leuk om jullie verhaal te lezen. We leven helemaal mee!
    Dikke proficiat met jullie dochter. Geef haar nu maar wat tijd, ze is alvast in hele goede handen. Dat komt dik in orde.
    Doe ze daar alvast heel veel groetjes van ons.

Dikke knuffel voor jullie alle vier x

• 02 Juni 2014 - 23:01

Cecile :

Hartelijk dank dat jullie ondanks al deze emoties en nieuwe zorgen voor Nita de tijd nemen om een verslagje te schrijven. Veel succes en plezier toegewenst aan jullie nieuwe gezinnetje! liefs, Cecile

• 03 Juni 2014 - 02:00

Leen:

Nogmaals WELKOM, lieve Nita! De medicijnen zullen je wel gauw beter maken zodat je met je grote broer in de tuin kan gaan ravotten. Gert & Greet- WAW - wat een intense en bijzondere dag. Geniet nog maar na en rust ook maar een beetje, want het avontuur is nog maar net begonnen. Fiere tante Leen ;-) Xxx

• 03 Juni 2014 - 07:54

Tine VG:

Zoooooo blij voor jullie!!! Echt, geniet met zijn allen van deze speciale momenten! Groetjes!

• 03 Juni 2014 - 18:21

Bompa:

Met alle anderen ben ik zeer blij voor jullie dat.het lange wachten eindelijk bekroond werd!!! Vanuit Nieuwpoort - je hernnert u misschien op t moment niet dat we nu daar zijn ..en jullie ginderachter - stuur ik mijn wensen voor een snelle herstel van uw kleine bagadder.. en ben zeker dat haar grote broer daarbij alle hulp zal bieden als hij haar een gulle lach toestuurt zoals we dat van hem kennen..Daaag tot weldra Bompa