Eerste ontmoeting met Nita - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Gertengreet - WaarBenJij.nu Eerste ontmoeting met Nita - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Gertengreet - WaarBenJij.nu

Eerste ontmoeting met Nita

Door: Gert en Greet

01 Juni 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vanmorgen was het dan eindelijk zover, we zouden naar het tehuis gaan waar onze Nita nu verblijft. Toen we aankwamen was Nita nog even in bad. We werden rondgeleid in het tehuis(je) waar maximum 6 baby's verblijven en een heel huiselijke sfeer. Nita was de oudste tussen alle babytjes. En toen, plots toen we het nog niet verwachtten, stond ouma Toekie (de 'housemother') daar met Nita in haar armen….wat onwennig in het begin, maar stilletjesaan accepteerde ze toch beetje bij beetje onze toenaderingspogingen. Rond de middag was het bezoek afgelopen, maar we mochten in de namiddag nog terugkomen! We zijn dan boodschappen gaan doen, iets gaan eten bij Mac Donalds en daarna mocht Eli even in het speeltuintje en gingen Gert en ik nog even op jacht naar kleertjes. Daarna terug naar Nita, waar we heel de namiddag met haar hebben mogen spelen, haar eten mochten geven 's avonds en haar badje. We weten nu waar die 15 kilootjes zitten en ook waar ze vandaan komen. Nita is gek op chips, sapjes, milkshakes, ijs, maar ook gelukkig fruit en groentepapjes. 's avonds dan alledrie doodmoe terug naar huis. Morgen is dan echt de grote dag, dan komt Nita met ons mee naar huis. Grote broer Eli is heel fier en kan bijna niet wachten tot het zover is 'mama, ik mis Nita, Nita is heel lief he'… we genieten na
Tot morgen allemaal!
Gert, Greet, Eli, Bonnie en NIta
(helaas mogen we nog geen foto's tonen maar hebben er al vele mooie getrokken)

• 01 Juni 2014 - 21:19

Anne De Roeck:

ben blij dat die eerste dag positief verlopen is! Toitoi voor morgen!

• 01 Juni 2014 - 22:24

Eva Reymenants:

Super om jullie avontuur te kunnen volgen. Heel veel succes morgen!! x

• 01 Juni 2014 - 23:20

Leen:

Wat een bijzondere momenten. Prachtig! Wij zijn zo onze trend blij voor jullie en ook wel erg fier. Veel plezier en success morgen. Xxx

• 02 Juni 2014 - 07:06

Riet En Co:

Dag Greet, Gert, Bonnie en Eli,
    Spannend... Nog even en Nita is bij jullie... Geniet!
    Groetjes!

• 02 Juni 2014 - 07:15

Annick, Nick En Eline :

Tof om te lezen dat de eerste kennismaking met jullie kleine meid zo goed is verlopen. Vandaag DE grote dag, dan mag ze mee naar huis en kan jullie nieuwe avontuur met z'n viertjes beginnen!

• 02 Juni 2014 - 08:26

Leen:

Fantastisch! Geniet er maar van.

Paulien die op mijn schoot zit stuurt hartjes naar Eli.

Groetjes,

Leen

• 02 Juni 2014 - 08:28

Leen:

Paulien stuurt nu ook hartjes voor Nita.

• 02 Juni 2014 - 11:56

Bart & Wendy:

dat klinkt alvast als een echt succes! ook blij te lezen dat Eli er héél positief op reageert! geniet ervan! Bart & Wendy

• 02 Juni 2014 - 12:41

Ellen :

Hey daar jullie aan de andere kant van de wereld ;
    Als ik het goed lees hebben jullie rond deze tijd Nita bij jullie . ( zat ik zo te bedenken in een overvol Skillslab!!:)
    Ben benieuwd naar jullie verdereverhaal , ik niet aleen , er zijn er hier nog ...(van ons burooke hé)
    Heel veel liefs van ons allemaal , we sturen wat zonnetje , hier is ze in overvloed voor de volgende dagen , dan kunnen jullie buiten met de dochter , zalig!
    Ellen en Co

• 02 Juni 2014 - 15:03

Ina:

Dat klinkt super! Ik ben benieuwd naar het verdere verhaal.
    Ik heb het al aan Leon en Victor verteld. Zij kijken mee uit naar een nieuw nichtje in de familie. Victor kijkt uit naar zijn leeftijdsgenootje!
    Groetjes,
    Ik volg alles mee op de voet hoor!

• 02 Juni 2014 - 20:05

Nonkel Kris En Tante Tinne:

Gert en Greet

Fijn dit te kunnen volgen.
    Zoals blijkt uit jullie schrijven verloopt alles volgens plan, daar zijn wij uiteraard zeer blij om. Wij volgen alles op de voet en wensen jullie morgen een bijzonder intens 'moment' toe samen met de grote en fiere broer. Geniet van dit uitzonderlijk moment én succes.
    XXX Nonkel Kris en Tante Tinne