Voor alle curieuzeneuzen - Reisverslag uit Edegem, België van Gertengreet - WaarBenJij.nu Voor alle curieuzeneuzen - Reisverslag uit Edegem, België van Gertengreet - WaarBenJij.nu

Voor alle curieuzeneuzen

Door: Greet

26 Mei 2014 | België, Edegem

Uiteraard wil iedereen natuurlijk een fotootje van ons zonnetje zien, we willen jullie dit zeker niet weerhouden, maar mogen dit pas posten vanaf volgende week woensdag. Dan doet de rechter uitspraak en hoort Nita officieel bij ons. Dus voor alle curieuzeneuzen: deze website en een beetje geduld!

• 27 Mei 2014 - 09:31

Tine Van Gaelen:

Ik kijk er al naar uit om vanuit Peru en Bolivië nieuwsjes te lezen over jullie avonturen in Zuid Afrika... Ik ben super nieuwsgierig en hoop dat jullie een mega toffe reis hebben en vooral dat alles vlot verloopt.
    Succes en groetjes!
    Tine

• 27 Mei 2014 - 17:19

Annick, Nick En Eline :

We kijken vol spanning uit naar de eerste foto's van jullie flinke, guitige meid!! Hopelijk loopt alles vlot en kunnen jullie snel genieten van jullie prachtige dochter!

• 30 Mei 2014 - 07:49

Papa En Annick:

vermoedelijk zijn jullie aan de landing bezig of inmiddels al geland (kan het niet nazien wegens geen vluchtgegevens). En dan maar snel naar de plek waar ze verblijft! Het moet nu wel superspannend zijn!!!

Nog even dit: gisteren Board-skypemeeting met het IPPCRG.
    Alan Bernard, een heel fidele PC collega in Cape Town, bood spontaan aan dat je hem mag contacteren als je zin hebt en zeker mochten er problemen zijn: zijn mail adres:Alan Barnard
    tot snel lezen!

• 30 Mei 2014 - 11:10

Dana:

Hopelijk is jullie vlucht goed verlopen en staan jullie nu al stevig op zuid Afrikaanse bodem! Geniet van de eerste kennismaking met jullie dochtertje/zusje! We wachten vol ongeduld op de eerste nieuwtjes!