Nu alleen nog inpakken - Reisverslag uit Edegem, België van Gertengreet - WaarBenJij.nu Nu alleen nog inpakken - Reisverslag uit Edegem, België van Gertengreet - WaarBenJij.nu

Nu alleen nog inpakken

Door: Gert

26 Mei 2014 | België, Edegem

Hey Iedereen,

vandaag de laatste papieren opgehaald op het gemeentehuis…bewijzen van goed gedrag en zeden en een internationaal rijbewijs…alles netjes in 'de kaft' gestoken…De paperasserij is nu achter de rug…alle papieren ok, vluchten ok, verblijven ok,…we zijn er zo stilaan klaar voor.
Wat onze verblijven betreft gaan we hetzelfde doen als 4 jaar geleden…eerst een weekje Loevensteyn en dan 2 weken Mooi Bly. Voorlopig lijkt het weer in Kaapstad wat tegen te vallen, but who cares…hoe sneller we bij ons zonnetje zijn hoe beter.

Groetjes en tot gauw
Gert en Greet

• 27 Mei 2014 - 18:19

An En Koen:

Zo spannend! Volop aftellen maar. Goede reis en geniet ervan!

• 28 Mei 2014 - 22:58

Niek Erik Eliah Jozua:

oh verblijven jullie in Loevenstein ? doe heel veel groetjes aan gastvrouw Mary, ze zal jullie zeker weer goed verzorgen ! Veilige en ontspannen reis gewenst... en vanaf dan: go with the flow, wij dragen jullie in ons hart de komende tijd :-)